sobota 20. dubna 2013

Můj dnešní vzhled (My appearance today)

Napadlo nás, že vám sem můžeme, jako je to na různých jiných blocích dávat příspěvky, co jsme si nějaký den oblékly + make-up a doplňky. Ano, nejsem žádná stylistka ani si nemyslím, že bych se nějak v módě vyznala, ale baví mě a myslím, že někdo by mohl mít podobný styl jako já. Vlastně, abych byla upřímná, asi ani moc žádný styl nemám, pořizuji si věci, které mi připadají zajímavé, sedí ke mně, líbí se mi a cítím se v nich dobře. Tak by to mělo být ne? Proč jít podle posledních trendů, když se v tom člověk necítí ve své kůži? :) 
Mé doplňky: náramek-C&A, prsten- C&A, náušnice- Orsay

A jak jsme byla oblečená? Vzala jsem si na sebe své nové triko z H&M, šedé kalhoty a koženou tmavo-růžovou bundu. U doplňků jsem nejdříve, kvůli límečku chtěla zvolit perly. Pak jsem si všimla pod nápisem obrázku růží a hned se šla podívat do šperkovnice po těchto na horní fotce. A co se týká dekorativní kosmetiky, zvolila jsem lak na nehty barvu mint, šla k lístečkům a moc se mi teď líbí. Mé líčení tvořila podkladová báze, make-up, korektor, pudr, tvářenka, set na úpravu obočí, řasenka, a lesk na rty.  
Na levé straně, mám vlasy zapletené v culíku, na pravé straně už je můj vzhled skoro hotov - jen mi chybí lesk na rty. Lesk jsem si dala, ale až po snídani. No jaký by mělo smysl si ho dávat před ní? :D
Jaké oblečení a kombinace nejraději volíte na jaře vy? Budeme rádi za každý komentář:)
PS: Už se blížíme skoro k 1000 návštěvám! Tak komentujte, jinak doopravdy nevíme, komu poslat dárek z Giveaway. Více o článku naleznete ZDE
Pavlína H

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)