sobota 27. dubna 2013

VISIBLY CLEAR SPOT STRESS CONTROL- NEUTROGENA

Tento peeling mám už poměrně dlouho (možná, že už to bude rok, co jsem ho začalo používat :D) Tento produkt mi pomáhá k odstranění černých teček a také musím říct, že mi hodně vyhovuje. Používám ho většinou 1x za týden/ někdy i za dva (každý den totiž používám lehký peeling od Nivei). 


Jedná se o jakýsi krémový peeling. Bohužel je v něm docela málo zrníček, aby mi obličej pořádně vyčistil, musím někdy i trochu zatlačit. Po umytí cítím moc pěknou vůni (složení je totiž obohacené o zelený čaj a okurku- což může někomu připomínat vůni mentolu), mám pocit vyčištěného obličeje. 

Cena: Omlouvám, ale cenou, za kterou mamka tento produkt kupovala si už nepamatuji. (Na internetu se uvádí okolo 80- 129,- Kč)
Kde: Rossmann
Hodnocení: 4/5




*Když jsem začínala dělat tu to recenzi, tak jsem se podívala na web NEUTROGENY a docela mě překvapilo, že tato značka má ve své nabídce i řasenky, make-upy, šampóny apod. (předtím jsem si totiž myslela, že prodává jen tělová mléka, krémy a čistící produkty, ale nenapadlo mě, že i dekorativní kosmetiku :D) Toto zjištění mě docela mile překvapilo, ale je velká škoda, že v českých drogériích např. řasenku od Neutrogeny asi ještě dlouho neuvidím. :/
 ______________________________

Znáte tento peeling? Používáte ho/ používali jste ho? Jaký je na něj Váš názor?

Klára K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)