pondělí 6. května 2013

CARMEX (original formula) healing lip balm - RECENZE

Tento balzám, patří mezi mé nejoblíbenější. Mám ho už po druhé a pokud to půjde, asi bych se snažila ho sehnat i na po třetí. :) 
Balzám od Carmex mi koupila v Americe kamarádka. Více v článku, který naleznete ZDE . 


Výrobek slibuje:
1) Že je nejlepším balzámem na rty
2) Udržuje rty měkké a zmírňuje drsnost suchých rtů
3) Chrání před větrem a Sluncem
4) Nahrazuje vlhost

Co si o tom myslím:
1) Myslím si, že s tímto bodem nejspíše mohu souhlasit, je vážně super! Nevím, jestli je nejlepší, to nemohu povědět, každému vyhovuje něco jiného, ale rozhodně patří mezi ty nejlepší.
2) Ano, to je opravdu pravda. 
3) Souhlasím
4) Pokud jsem to pochopila tak, jak to myslí, tak musím souhlasit :D

Tento balzám mi pomohl i na rozpraskané rty, prasklý koutek, vysušené a nepříjemně drsné rty. Je skvělý v létě, jak je uvedeno v příkladech, které přípravek slibuje. Rty nepálí a jsou hydratovány. Nemá nijak výraznou vůni, jen velmi jemnou, ale to je dobře, myslím, že díky tomuto bude vyhovovat ještě více lidem. U chutě je to to samé jako u vůně. A co dál k tomuto balzámu povědět? Určitě si ho pořiďte!

Objem:   7,5g
Kde: V ČR v drogeriích ho asi určitě neseženete, tedy já ho nikde neviděla, ani žádná lékárna. Takže buď do zahraničí nebo na internetu. Český obchod jsem našla například na těchto stránkách: ZDE nebo na stránkách uvedených na produktu, které nejsou české a ty naleznete ZDE . Já jsem si ani na jedné stránce nic nekupovala, takže si to nejdříve pořádně ověřte, ale jsou to oficiální stránky, tak by neměly být problémy. 
Cena:  V českých internetových obchodech se cena pohybuje okolo 100 KČ 
Hodnocení:  Rozhodně kladné! 10/10

Měli jste/Máte někdo tento balzám? Jak vám vyhovuje a kde jste ho sehnali? Máte zkušenost se stránkami, které jsem uvedla odkud je možno je objednat?? :)
PS: Těšte se! Ve středu se vyhlašuje GIVEAWAY!

Pavlína H,

6 komentářů:

  1. Pěkná recenze! :) děkuji za doporučení

    OdpovědětVymazat
  2. carmex som už mala ale ten čerešnový ! :) bola som uplne spokojna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bych taky ráda vyzkoušela!:) To chápu, taky jsem, mají super balzámy:)

      Vymazat
  3. nevímm proč ale připomíná mi obal od lepidla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně..taky mi to tak někdy přijde:D Ale konzistencí a materiálově se lepidlu rozhodně nepřibližuje. :)

      Vymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)