čtvrtek 9. května 2013

GIVEAWAY - Balíček BODY BASICS

Konečně tu je slíbená GIVEAWAY!  O co se bude soutěžit? O super balíček, s produkty značky Body Basics! Balíček jsme samy vytvořily, nebyl koupený vcelku, výrobky jsme vybraly se snahou aby k sobě ladily vzhledově i vůní. :)

Balíček obsahuje tyto produkty: 
1) Limetka & Grep - Koupelová pěna
2) Limetka & Grep - koupelová sůl
3) Žirafa koupelový gel
4) Masážní rukavice 
5) 3x kulička do koupele

Podmínky GA (do komentářu pak napište, jestli jste vše splnili:)
1) Stát se stálým čtenářem -  GFC ( google friends connect- mají všichni, kteří mají účet na gmail- sledovat nás můžete tak, že v menu si najdete tuto službu a připojíte se :)
2) "Lajknout " naší FB stránku + uvést jméno na FB (Odkaz  NAŠÍ FB STRÁNKY ZDE )
3) Napsat co se mi líbí/nelíbí na našem blogu + co byste uvítali jako nové téma 
4) Váš e-mail 

!!! Chceš zvýšit svojí šanci na výhru (přidat druhý komentář)? Pokud ano, tak musíš tento článek sdílet na Facebooku nebo na tvém blogu (pak do druhého komentáře musíš napsat své jméno nebo blog pod jakým ho sdílíš :)

- platí pouze pro ČR a SR


Na tento krásný balíček se můžete těšit!


Ta malá tlustá věcička - to je ten koupelový gel - žirafa, no není rozkošná. :D :) 


Pěna, sůl, kuličky, a vzadu kouká rukavice. :)

GA ZAČÍNÁ PRÁVĚ TEĎ A UZAVÍRKA JE 11.6.2013

AK SE PUSŤTE DO SOUTĚŽENÍ!
 Hodně štěstí v GA! :) 

(bude se losovat pomocí random nebo lístečků (podle počtu přihášených)

Pavlína H, Klára K.

62 komentářů:

  1. 1) hotovo
    2) hotovo
    3) Hlavně se mi líbí vaše recenze, styl psaní a desing blogu - mám ráda růžovou. :D Nevím co se mi nelíbí:) A co bych chtěla nového? Nějaké příspěvky o vašich mazlíčcích, třeba pokud máte pejsky :)
    4) market.horackov@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. splnené :)
    GFC: Veronika LittleAlien
    FB: Veronika Baginova
    páčia sa mi recenzie, sú veľmi dobre napísané :) a vlastne celý blog je pekný a asi by som nemenila nič..možno viac príspevkov zo súkromia :)
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. hotovo, hotovo - Zuzana Š. (nerada zveřejňuji komplet jméno, ale najdete mě :D) :)
    Líbí se mi, že na to jak jste mlaďoučké (mám téměř 2x tolik :D) jste se zhostily blogu velmi zodpovědně. Máte tu super fotky, jde vidět, že jste plné nápadů. Dávám si váš blog do záložek a jsem zvědavá na další články :)
    spacesusi.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná soutěž :) moc fajn ceny. Třeba budu mít konečně štěstíčko a něco vyhraju.

    1) Dullsinea
    2) na fb taky jako Dullsinea :)
    3) Na tenhle blog jsem narazila teprve před pár dny, ale líbí se mi, jak máte uspořádané menu a bílá barva pozadí to krásně rozjasnila :)Máte to hezky sladěné. Nové téma? Prostě piště o tom, co vás baví a zajímá. Je to tu super.

    Ráda bych vás pozvala i k sobě na blog, kde právě probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html. Potěší mě, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné ceny :)
    Sleduji přes FB i GFC jako Veronika Pospíchalová :)
    Moc se mi líbí design blogu, elegantní a svěží :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :)
    Vše splněné :)
    Líbí se mi design blogu i všechny Vaše recenze :)
    verussska77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1) na Gfc jako Haní Al Balolová
    2) na Fb jako Hanan Al Balol
    3) Blog máte moc pěkný,vedete to tu moc hezky :). Co bych uvítala? Nevím já si jdu zatím číst co tu už máte :D
    Hanan.al.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduju :)
    Máte moc hezký Layout- v jednoduchosti je krása ;)
    Super blog, hezké recenze, možná by ste mohly někdy napsat nějaký TAG ^^ :) :D
    kaci.ticha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. super giveaway!:) dávám like na fb jako Petra Lorencová a na gfc jako petra lorietta ;) Blog se mi moc líbí, nic bych na něm neměnila, nejlepší jsou asi DIY!
    petralorietta@gmail.com

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji jako Mia, na facebooku jako Marie Pajerová :) Tento blog se mi moc líbí jak designově, tak obsahově :) Já mám nejraději makeup tutoriály :)

    mariepajerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Sleduju jako Vrána.
    2. Sleduju jako Jana Vrána Mášová
    3. Líbí se mi, že fotíte fotky kosmetiky na trávě, to je úžasné :-) A uvítala bych asi víc DIY příspěvků :-)
    4. thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. 1) GFC: Deni Hartmannová
    2) FB: Denisa Hartmannová
    3) mám moc ráda DIY a taky recenze!:)
    4) denisa.hartmannová@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. https://www.facebook.com/charmed.all/posts/598654970145277

    OdpovědětVymazat
  14. gfc- jananulka.9@gmail.com
    fb-Jana Svobodová
    Líbí s emi recenze a líbili by s emi outfity,čím vic tim lip =D

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. gfc - nikieny@gmail.com
    fb - Nikola Ničová
    Hrozně se mi na vašem blogu líbí recenze a uvítala bych hodně článků s outfity, DIY jsou taky skvělý!
    nikieny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: vik ppop
    FB: vik ppop
    Začala som sledovať len teraz, ale už teraz viem, že sa mi páči výzor blogu, fotky a spôsob recenzovania. Tiež sa mi veľmi páčil článok malujeme s rimmel :D
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Strašně se mi tu líbí recenze jenom bych asi zlepšila design. Ale jinak se mi tvoje stránky strašně líbí :DDDDD
    rezinka.kaspi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC . Tarina S.
    FB . Tamara Fortova
    email . fortovat@seznam.cz
    uvítala bych více DIY článků, recenzí na produkty na vlasy a outfitů :)

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: LusiLue
    FB: Lucie Black
    Líbí se mi vaše recenze a jednoduchý design. :-)
    lusy.lue@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. sleduji, na FB jsem jako Martina Bierová
    líbí se mi recenze a uvítala bych třeba diy
    bierova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. gfc ervulenka fb Eva Richterová
    libi se mi recenze uvitala bych nejake tagy :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFC:kinda difficult FB:JuliaDominova
    páči sa mi kopec stručných recenzií, ale aj pár šlánkov zo života alebo ako by som ich nazvala :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj :o) na vašem blogu se mi líbí s jakým nadšením ho tvoříte. A co vylepšit? Nevím...v jednoduchosti je krása.
    FB i Google: Katka Hlaváčková
    Email: k.nam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Swea Wialt
    FB: Světlana Ž.
    Váš blog se mi líbí, obě dvě jste moc sympatické :). Možná bych jen vytkla design, který se mi moc nelíbí, jinak jsem spokojená.
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, skvělá soutěž. Nejvíc se mi líbí recenze, takové reálné a ne moc dlouhé jako ty mé :)))
    Sleduji jako jana wertheimová
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. 1.hotovo
    2.hotovo - ZuzQa Pastircakova
    3.Mne sa pacia vase recenze - strucne a vystizne
    4.zuzanQa213@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Kejtý Hlaváčková
    hlavackova.katerina@gmail.com
    Mně se líbí články, co jsou originální a nemají je všechny blogy. Tak zkuste něco vymyslet :))

    OdpovědětVymazat
  28. 1) sleduju
    2) sleduju pod jménem Alena Pernicová
    3) Moc se mi líbí, když fotíte kosmetiku venku - krém a v pozadí je tráva apod. Je to drobnost ale prostě se mi to líbí :)
    4) zakralikem@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. GFC a FB - Monika Indráková, mail indrakova96@email.cz
    Mám moc ráda videa - hlavně různé tagy a tak, ale chápu, že někdo třeba videa netočí :) Líbí i nelíbí se mi design, mám sice ráda jednoduché, ale sem bych ještě něco málo přidala :) A co bych vytkla jediné tak se mi nelíbí, jak je v každém článku jiné písmo. Máte tu hodně recenzí a to mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  30. GFC, FB - Maťa Straková
    Zmenila by som vrchnú časť blogu
    strakovmaa@gmail.com

    A pozývam vás na svoju GA - http://books-mylife.blogspot.sk/2013/05/polrocna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji na GFC (Alice B.) i na FB - Ally Salvatore pod společným mailem alicebee100@gmail.com. Blog je pěkný, pěkně zpracované a napsané články. Jinak oceňuji jednoduchý, ale chic desing :)

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduju všude (FB - Karol Furmánková), líbí se mi recenze a desing:)
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  33. 1. Sledujem cez GFC ako Katarína Slezáková
    2. FB Katinka Slezáková
    3. páči sa mi dizajn blogu, články, na to, že váš blog funguje ešte dosť krátko máte tu už dosť veľa recenzií na rozne výrobky..nemenila by som nič :)
    4. katinka.slezakova2@gmail.com


    Ak by ste chceli vyhrať kozmetiku od Rimmel alebo Essence zapojte sa do mojej giveaway :) http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: MimsLady
    FB: Barbara Mims
    cerutti44@azet.sk
    blog na mňa pôsobí veľmi pozitívne, vládne tu veselá nálada, páči sa mi tu a jediné čo by som zmenila je asi farba písma :)
    mimochodom ešte beží niekoľko dní i moja GA ZAPOJ SA ak chceš :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. gfc: kiki
    fb: kristýna p.
    Váš blog se mi líbí takový jaký je :) a téma třeba kosmetika kterou nedoporučujete :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. sleduji
    jesterecka(@)email.cz
    ráda bych uvítala více článků, třeba i zdravé vaření

    OdpovědětVymazat
  38. sleduji
    jesterecka(@)email.cz
    mám ráda vaše články, mohlo by jich být víc

    OdpovědětVymazat
  39. jesterecka(@)email.cz
    sdílím http://www.facebook.com/oli.koli.0

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduju jako Bett Trojanová, na fb jako betinka trojanová :D betytrojan@seznam.cz
    Váš blog je super :D není na něm potřeba nic měnit ale mohli by jste třeba dělat víc diy článků :D
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. GFC: Zdenka
    FB: Le Monika Zdenka Svitačová
    Som nová čitateľka ale nemenila by som nič :)
    e-mail: monika.svitacova@gmail.com

    Pozývam na Giveaway u mňa: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  42. GFC - veronika.zorska
    FB - VeRonika :)
    Podľa mňa na tomto blogu nie je čo meniť. :) Mne sa páči taký aký je a keď ste aj vy na neho hrdý tak to je vyriešené.
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  43. KOčky, tak jsem se konečně dostala k tomu, abych se na základě vašeho pozvání v RA skupině, přihlásila :)
    1. i 2. už dávno splněno mám :)
    3. líbí se mi, že přidáváte velmi často nové články s různými nápady. například o opravení tvářenky jsem nikdy neslyšela. ráda bych tu i viděla různé typy na líčení - například se stíny, protože já je používám málo často, ale miluju to pozorování všech barviček. možná by nebylo od věci někdy natočit nějaké videjko s tutorialem, je to super věc.
    4) jolcinda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Lucy B
    Lucy Bi
    L.Bros@seznam.cz

    Líbí se mi recenze .. fotky ..

    OdpovědětVymazat
  45. 1+2 ) hotovo, obojí pod jménem Natálie Reháková
    3) nejraději mám as recenze na kosmetické produkty :)
    4) rehakova.natalie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. 1,2 dokoncene
    3 recenzie na laky na nechty, ale aj ine produkty
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    Líbí se mi recenze a fotky
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Dominica, FB: Dominica Jaquelin
    Na váš blog som narazila len teraz, ale máte super design, hneď si idem pozrieť články. Mňa osobne bavia randomy, new iny a recenzie.
    dominica078@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. zdielam tu: https://www.facebook.com/dominica.jaquelin/posts/169062046595877
    dominica078@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Vas blog som nedavno nasla a zda sa mi super a aj GA je skvela :) pacia sa mi recenzie :)))
    Sledujem ako Sofia
    Fb ako Sofia Sophy Gumanova
    Mail: sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. 1. Hotovo - Dája - my-smile-blog
    2. Hotovo - Darina Špakovičová
    3. Líbí se mi všechno, nic bych tu neměnila ;)
    4. dajaspak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. 1) hotovo
    2) hotovo
    3) Hlavně se mi líbí vaše recenze, styl psaní a desing blogu - mám ráda růžovou. :D Nevím co se mi nelíbí:) A co bych chtěla nového? Nějaký zajímavý Tag. :)
    4) christines071@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. 1. sleduju
    2. like, Tereza Doubková
    3. Mohly by jste přidat třeba nějaký outfit :)
    4. tereza.doubkova96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. 1) Jsem čtenářem přes GFC.
    2) Lahknuto, jméno: Eva Lehnertová
    3) Mně se líbí random fotky, kosmetické recenze a kecací videa.
    4) Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. GFC Naty Sweet
    Naty Vavreková
    Outfit...třeba více DIY by jste mohli přidat :))
    naty.sweett@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Mária Rusnáková
    tiež....
    som tu prvý raz, ale páčili by sa mi outfity, DIY videá :D
    foxilady38@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  57. 1.Sledujem
    2.FB:Kristína Slováková
    3.Všetko sa mi páči nič nemen :)
    4. 2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  58. Vše hotovo.. :) Na blogu se mi líbí naprosto vše! :) Vaše skvělé nápady mě baví.. jen tak dál :)

    kachorka111@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. 1.) hotovo
    2.) FB: Patrícia Slezáková
    3.) naviac sa mi páči tento článok :http://exceedyourshadow.blogspot.cz/search/label/Essence pretože essence mám moc rada
    4.) patricia.slezakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. GFC aj FB Lucia Balintová
    e-mail: lucinkabalintova@gmail.com

    Veľmi sa mi páčia recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  61. FB Mishél Hercová
    email nel.motion@gmail.com
    Na blogu se mi nelíbí písmo, je takové moc křičící :-/Ale jinak stylem je blog moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  62. sleduji jako Nutty .... FB like sleduji jako Barbara Nutty Janeks mail hannie17@seznam.cz ;) Jinak libi se mi vzhled.. je jednoduchý.. nic přeplacaného ;)( člověk se v tom vyzná)...a více DIY =) protože to miluju ;))

    OdpovědětVymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)