sobota 4. května 2013

ZALOŽENÍ ZÁKAZNICKÉ KARTIČKY V YVES ROCHER A JEJÍ VÝHODY

S Pajou jsme nedávno navštívily divadlo (článek ZDE), šly jsme přes Václavské náměstí, kde jsme narazily na obchod Yves Rocher. Už dlouho jsme si v tomto pěkném, zeleném, přírodním obchůdku chtěly založit kartičku a tak jsme byly rádi, že jsme na něj narazily.:)

Teď jsou v YR docela slevy a tak jsme si koupily takovou masku s peelingem (asi za 40,-Kč) a vyrazily jsme k pokladně, že si to koupíme a zeptáme se na kartičku.
Paní z YR byla velice milá a dala nám vyplnit dotazník*. Poté nám na místě předala pěknou kartičku, kde nám z druhé strany dala razítko za nákup (při prvním nákupu vám dají razítko automaticky, ale při dalším musíte nakoupit nad 100,-kč)

(*Registrace je ZDARMA)


S kartičkou jsme také dostaly obálku se vzorečky a s malým katalogem- s výhody, které získáváš, když se zaregistruješ.



Další věc, co jsem dostaly byl takový letáček s dalšími výhodami- k nákupu nad 49,- Kč ZDARMA ŘASENKA!!!, také -40% sleva na nákup a pak LÍČENÍ ZDARMA!!! (běžně totiž stojí okolo 200,- Kč)

Nakonec jsme dostaly zdarma nákupní tašku, ve který jsme si vše z YR odnesly.:)




Vše co jsme dostaly:


Přemýšlíte také o založení kartičky od Yves Rocher? (myslím si, že se to vážně vyplatí!)
Máte rádi značku YR? Máte od ní nějaký produkt?))

Klára K.

P.S. Na probíhá SOUTĚŽ- GIVEAWAY (budeme rády, když se zúčastníš :) SOUTĚŽ ZDE- http://exceedyourshadow.blogspot.cz/2013/05/giveaway-balicek-body-basics.html

10 komentářů:

  1. Ahojky, moc se mi líbí Váš blog :) Kartičku YR mám a nakupuju na ni všechnu svoji kosmetiku. Je to opravdu úžasná značka. Na první pohled se sice zdá, že je drahá, ale se slevami a výhodami se to vyplatí mnohem víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkujeme moc :)
      Zatím jsem si koupila jen masku, ale úplně s tebou souhlasím (přemýšlím o koupi odličovače a ještě pár dalších přípravků :)
      K.K.

      Vymazat
  2. Kolem YR jsem dlouho chodila a jen tak se ptala,líbí se mi že je přírodní,krásně voní a pečuje,mám od ní celou čistící řadu,masky a lesky na rty jsou bomba ;-) a jejich slevy rozhodně nejsou malé a úžasné slevy jsem dostala i k narozkám ;-)
    Martina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také se mi líbí, že je tak přírodní a krásně voní :) Zatím mám jen jeden výrobek, ale některé slevy určitě využiji (jak už jsem psala v prvním komentáři) :)
      Děkujeme za komentář, K.K. :)

      Vymazat
  3. Kartičku z tama mám už od ledna. A také už začínám 2 úroveň sbírání bodíků na kartičce :D
    Mám doma totiž plno věciček. 3 produkty na odličování, 2 krémy na obličej, 2 toaletní vody, krém na ruce, tělové mléko, masku na obličej, 2 balzámy na rty a ještě řasenku, kterou jsem dostala zdarma po registraci (jako vy), ale ještě jsem ji vůbec neotevřela kvůli velké zásobě Rimmel řasenek a byla by škoda, aby mi vyschla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš zásobu :) Mám Pája i já máme také 2 razítka :))
      K.K.

      Vymazat
    2. Tak mám nad vámi náskok. 20 razítek. ale to doženete ani nemrknete ;D

      Vymazat
    3. Je Joli, ja jsem to špatně přečetla, rozuměla jsem, že máš dvě razítka (no bylo mi to divný, když máš tolik produktů) :DDD Páni, 2. úroveň :) To sis za první mohla vybrat dárek v hodnotě 150 kč, že? :)
      K.K.

      Vymazat
    4. V pohodě, stane se :D.
      Tak momentálně mám právě 20 razítek na první úrovni. Vše vyrazítkované tedy. A jak to bude při dalším nákupu, to jsem zvědavá.
      Ale z těch papírků, co bylo ke kartě (já je už nemám), jsem pochopila že buď si můžu vybrat dárek nebo pokračovat do další úrovně, kde pak je také dárek ale hodnotnější a nebo ještě do třetí skupiny.
      Pokud je to tak jak jsem pochopila, tak jsem se rozhodla, že budu raději pokračovat do další úrovně. Uvidíme, jak dopadne můj další nákup. Pak vám sem zase teda napíšu :D

      Jo a holčiny, využijte to líčení zdarma a nafotit! Jsem moc zvědavá :) ...Já tu svoji prošvihla. Sice tam byla dlouhá "lhůta", ale já furt ne a ne si najít čas

      Vymazat
    5. Ještě jsem to pořádně nestudovala, ale teď jsem si vytáhla letáček právě ke kartičce a je tam napsáno:"Při přechodu na vyšší úroveň ztrácíte nárok na dárek z nižší úrovně"..:))
      A to líčení chceme využít, tak snad bude také čas- a určitě nafotíme!:)
      K.K.

      Vymazat

Jsme moc rády, za všechny vaše komentáře :)